Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Bądź kumplem, nie dokuczaj” – startuje kampania Cartoon Network z Marcinem Gortatem

Aż 56 proc. dzieci w wieku szkolnym spotyka się z problemem dokuczania. 17 proc. uczniów było świadkiem przemocy w szkole więcej niż 10 razy w ciągu ostatniego roku. Co czwarte dziecko nie wie, gdzie szukać pomocy specjalisty.
O autorze
2 min czytania 2015-02-11

Cartoon Network rozpoczyna akcję Bądź kumplem, nie dokuczaj wraz Marcinem Gortatem i Małgorzatą Ohme.

Cartoon Network inauguruje dziś ogólnopolską kampanię społeczną Bądź kumplem, nie dokuczaj, której ambasadorem jest Marcin Gortat. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat dokuczania wśród dzieci. Dokuczanie jest najczęściej doświadczaną przez dzieci formą krzywdzenia – dotknęło ono 56 proc. ankietowanych – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Cartoon Network przez Fundację A.R.T. Reagowanie na sytuacje, w których ktoś komuś dokucza, pozbycie się obaw przed mówieniem o swoich doświadczeniach, a także wzmacnianie postaw koleżeńskich może ograniczyć skalę problemu.

Dołączyłem do kampanii Cartoon Network Bądź kumplem, nie dokuczaj, ponieważ sam dobrze wiem, że dokuczanie i krzywdzenie to poważny problem, który dotyka dzieci. Z takim problemem nikt nie powinien zmagać się sam. Chcę pomóc Cartoon Network w zwiększeniu świadomości na ten temat, zmotywować dzieci do reagowania i sprzeciwiania się dokuczaniu. – powiedział ambasador kampanii Marcin Gortat.

Akcja Bądź kumplem, nie dokuczaj zostanie wsparta miesięczną ogólnopolską kampanią telewizyjną na antenie Cartoon Network oraz w wybranych kanałach platformy nc+ (Canal+ Sport, Ale Kino+, PLANETE+, DOMO+, Kuchnia+, nSport). W promocji wykorzystane będą spoty z udziałem Marcina Gortata oraz krótkie filmy animowane przedstawiające problem dokuczania z różnych perspektyw – z punktu widzenia osoby, której ktoś dokucza, osoby dokuczającej oraz obserwatora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obok telewizji, drugim niezwykle ważnym filarem kampanii jest strona internetowa, na której dzieci dotknięte problemem zastraszania – pośrednio lub bezpośrednio, będą mogły uzyskać dostęp do fachowej wiedzy, porad, wskazówek oraz zapoznać się z materiałami filmowymi przygotowanymi na potrzeby akcji. W ramach kampanii Bądź kumplem, nie dokuczaj uruchomiono specjalną infolinię (88 555 22 22) oraz adres mailowy ([email protected]), pod którymi można znaleźć pomoc i wsparcie. 

Cartoon Network zapewnia dzieciom miejsce, gdzie mogą być sobą, pewne siebie i szczęśliwe. Wiemy, że zastraszanie dotyka wielu naszych młodych widzów. Wspólnie z naszymi partnerami: Marcinem Gortatem, Małgorzatą Ohme oraz Fundacją A.R.T, pokazujemy dzieciom, że mogą sprzeciwić się temu zjawisku poprzez bycie przyjaznym, wspieranie innych czy rozmowę  z kimś zaufanym. Chcemy mówić o tym niełatwym zagadnieniu w sposób zrozumiały dla najmłodszych i pokazać im, gdzie mogą szukać pomocy. – powiedział Hannes Heyelmann, wiceprezes Turner Broadcasting System na region Europy Środkowej i Wschodniej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednym z elementów kampanii będzie konkurs dla dzieci, w którym główną nagrodą jest wyjazd zwycięzcy i jego najlepszego kumpla do Waszyngtonu na spotkanie z Marcinem Gortatem. Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu w formie pracy plastycznej odpowiedzi na pytanie „Kim jest fajny kumpel?”. Konkurs startuje 11 lutego, zgłoszenia oraz prace konkursowe można przesyłać przez stronę cartoonnetwork.pl/BadzKumplem do 7 marca 2015 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania Bądź kumplem, nie dokuczaj jest częścią międzynarodowej akcji Cartoon Network Be a Buddy, Not a Bully, która w styczniu wystartowała w Wielkiej Brytanii. Inicjatywa obejmie również inne kraje z regionu EMEA – Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.