Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile, obejmując stanowisko Mobile Audience Measurement Director

Małgorzata Wołejko w Spicy Mobile zajmuje się rozwijaniem badania Mobience – panelu stworzonego w celu pasywnego pomiaru korzystania z urządzeń mobilnych. Przez prawie 12 lat pracowała w firmie Gemius, przez ostatnie 2 lata na stanowisku dyrektora ds. badań.
O autorze
1 min czytania 2015-02-16

Małgorzata Wołejko była współtwórcą zasad badania Megapanel PBI/Gemius, wieloletnim członkiem Rady Badania i członkiem Esomaru. Wcześniej w TNS zajmowała się pomiarem oglądalności telewizji.

– Po 12 latach pracy przy badaniu Megapanel PBI/Gemius przyszedł czas na zmiany. Zostawiam badanie Megapanel PBI/Gemius w dobrym stanie i w dobrych rękach, a ja podejmuję nowe wyzwanie – badanie internetu mobilnego. Internet mobilny w najbliższej przyszłości będzie najszybciej rozwijającym się obszarem internetu. Bardzo podoba mi się powiedzenie, – „kto nie wsiądzie do pociągu z napisem „mobile”, zostanie na bezludnej wyspie” – mówi Małgorzata Wołejko, Mobile Audience Measurement Director w Spicy Mobile.

Celem Mobience jest analiza zachowań użytkowników urządzeń przenośnych. Badanie odpowiada na pytania o to, kim są mobilni internauci, jak często i kiedy korzystają ze smartfonów czy tabletów. Pozwala także stworzyć ranking najpopularniejszych aplikacji mobilnych. Wołejko będzie odpowiedzialna za metodologię i produkcję tego badania.

– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Małgosia Wołejko, gdyż jest wysokiej klasy menadżerem i specjalistą. Jej bogate doświadczenie i wiedza dotycząca badań sprawią, że badanie Mobience stanie się standardem na rynku. Oferta Spicy Mobile wzbogaci się o wartościowe analizy, a  klienci otrzymają odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu korzystania z urządzeń mobilnych – mówi Artur Zawadzki, Partner w Spicy Mobile.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o Spicy Mobile i badaniu Mobience można znaleźć na stronach internetowych Spicy Mobile oraz Mobience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing