Agencja Good. wygrywa ponownie przetarg na obsługę Getin Bank

Agencja Good., działająca w ramach Grupy K2, po raz kolejny zwyciężyła przetarg na obsługę Getin Banku, przygotowując najlepszą propozycję dla zadań przetargowych. Agencja poprowadzi multimedialną kampanię wizerunkową z naciskiem na działania ATL.
O autorze
1 min czytania 2015-02-19

Opracuje również koncepcje digital i key visuali, których celem będzie umocnienie innowacyjnego podejścia Banku do tworzenia usług i komunikacji w swojej kategorii marketingowej. Współpraca obejmie cały 2015 rok.

Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją Good, ponieważ w rozwiązaniu zadania przetargowego zespół po raz kolejny udowodnił, że doskonale rozumie potrzeby biznesowe naszej marki i ma konsekwentny pomysł na dalszy rozwój strategii komunikacyjnej dla Getin Bank, o czym będzie można się już niebawem przekonać. – komentuje Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektor Marketingu, Getin Bank.

W wyniku wygranego przetargu i poszerzenia zakresu planowanych prac oraz pozyskania kolejnych projektów reklamowych agencja Good. planuje rozbudowanie zespołu w obszarze obsługi i kreacji jeszcze w pierwszym kwartale 2015 roku.

Agencja strategiczno-kreatywna Good od trzech lata działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU i Volvo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj