Marcus Taylor gościem specjalnym finałowego szkolenia w ramach tegorocznej edycji Email Marketing Maraton

Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.
O autorze
1 min czytania 2015-02-25

Tegoroczna edycja to jak zwykle duża, skondensowana dawka wiedzy na temat zagadnień email marketingu. W programie między innymi o tym w jaki sposób dotrzeć do coraz bardziej świadomego i wybrednego odbiorcy, jak skutecznie łączyć kampanie email z SMSami oraz marketing automation w kampaniach email, email marketing w commerce, video marketing i skuteczne landing pages.

Email Marketing Maraton to program szkoleń dedykowany dla wszystkich marketerów, którzy chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Nasi eksperci opowiedzą o najistotniejszych aspektach planowania i realizacji skutecznych kampanii emailowych oraz przyjrzą się nowelizacji ustawy telekomunikacyjnej, która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku oraz. Podczas finałowego spotkania swoimi doświadczeniami podzieli się Marcus Taylor, który jest częstym prelegentem na konferencjach takich jak TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie – mówi dyrektor działu rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

Gdzie i kiedy?

Program szkoleń w ramach Email Marketing Maraton zostanie zrealizowany: w Krakowie (16 marca), we Wrocławiu (17 marca), w Poznaniu (18 marca), w Warszawie (20 marca) oraz w Gdańsku (31 marca).

Zapisy ruszają 25 lutego pod tym adresem, liczba miejsc jest ograniczona. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Media i Marketing Polska, Magazyn Online Marketing Polska, Brief, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, Mensis, Meeting Planner oraz wydawnictwo MT Biznes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing