Getin Bank wprowadza nowy format komunikacji

Getin Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową opartą o nowy format, stworzony przez agencję Good. Działania są rezultatem wygranego przez Agencję przetargu na obsługę Banku w 2015 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-02-25

Kampania ma charakter wielokanałowy. Obejmuje spoty reklamowe, wyświetlane w telewizji, na billboardach oraz w kanałach VOD i na YouTube. Pierwsza kampania dla oferty konta oszczędnościowego ruszyła 23 lutego i potrwa do końca marca.

Główną oś formatu skupiono wokół dwóch współgrających korzyści, które wyróżniają każdy produkt z oferty Getin Banku – atrakcyjna oferta i wygoda korzystania. Aby w czytelny i angażujący sposób zakomunikować podwójną korzyść zaszytą w każdym produkcie, powołano do życia parę bohaterów, pracowników jednego z oddziałów Getin Banku: Teresę i Wojtka – bohaterów z krwi i kości – ich różne zawodowe role wynikają z różnorodności ich charakterów i podejścia do życia. Teresa z działu finansów reprezentuje świetnie policzoną ofertę. Jej domeną  jest wszystko to, co związane z bankową matematyką – obliczenia, analizy, negocjacje. Natomiast Wojtek z działu obsługi reprezentuje wygodę korzystania z produktów Getin Banku, bo interesuje go wszystko to, co ułatwia klientom codzienne życie – proste procedury i wygodne produkty.

Reżyserem spotów jest Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. odpowiada za komunikacje Getin Banku od 2014 roku. Good jest agencją strategiczno-kreatywną, która od trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą consulting strategiczny, corporate identity/branding oraz komunikację zintegrowaną. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing