Serialowe miliardy i miliony – ranking Lowe Media najbardziej dochodowych seriali dekady oraz roku 2014

Dom mediowy Lowe Media stworzył ranking najbardziej dochodowych polskich seriali. W zestawieniu z ostatniej dekady (od 2004 do 2014 roku) przychody reklamowe zwycięzcy sięgają ponad dwa i pół miliarda złotych. Każda z produkcji z pierwszej piątki przyniosła ponad miliard złotych.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

W tym dziesięcioleciu zwycięża TVN-owskie „Na Wspólnej” wyprzedzając „Pierwsza Miłość” z ramówki Polsatu.

TOP 10 Seriale – lokomotywy reklamowe dekady 2004 – 2014 

  1. „Na Wspólnej” – TVN – 2 079 719 150 zł
  2. „Pierwsza Miłość” – Polsat – 1 953 663 798 zł
  3. „M jak Miłość” – TVP2 – 1 418 402 349 zł
  4. „W – 11 Wydział Śledczy” – TVN – 1 417 066 915 zł
  5. „Świat według Kiepskich” – Polsat – 1 214 143 280 zł
  6. „Samo Życie” – Polsat – 978 951 320 zł
  7. „Barwy Szczęścia” – TVP 2- 947 947 735 zł
  8. „Dlaczego Ja?” – Polsat – 834 607 125 zł
  9. „Detektywi” – TVN – 820 773 385 zł
  10. „Klan” – TVP 1 – 808 400 685 zł

W 2014 roku w zestawieniu najbardziej dochodowych seriali zwyciężyła polsatowska „Pierwsza Miłość”. Na drugim miejscu z nieznacznie mniejszymi przychodami uplasował się paradokumentalny serial TVN-u „Szpital”.

TOP 10 Seriale – lokomotywy reklamowe 2014 roku

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. „Pierwsza Miłość” – Polsat – 225 934 780 zł
  2. „Szpital” – TVN – 225 348 635 zł
  3. „Dlaczego Ja?” – Polsat – 209 560 440 zł
  4. „Świat według Kiepskich” – Polsat – 200 025 880 zł
  5. „Barwy Szczęścia” – TVP 2 – 189 445 179 zł
  6. „Na Wspólnej” – TVN – 164 759 015 zł
  7. „M jak Miłość” – TVP2 – 140 951 127 zł
  8. „Ukryta Prawda” – TVN – 131 034 230 zł
  9. „Dzień, który zmienił moje życie” – Polsat – 110 755 010 zł
  10. „W – 11 Wydział Śledczy” – TVN – 89 665 325 zł

– Seriale, które są emitowane od wielu lat oczywiście przodują w podsumowaniu dziesięciolecie. To one przyciągają najwyższe budżety, przy nich pokazywanych jest najwięcej spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, senior media planner Lowe Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing