Do głównych zadań agencji PR należy przygotowanie i realizacja planu komunikacyjnego dla Cheil Poland, w tym prowadzenie działań z zakresu media relations oraz employer branding.
Cheil Poland to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w obszarach digital, mobile, social media oraz retail. W ciągu ostatnich dwóch lat zdobyła ona łącznie 25 nagród (w tym 2 Cannes Lions), stając się jedną z najczęściej nagradzanych polskich agencji. Do klientów Cheil Poland należą m.in. Samsung, Merlin.pl, Hyundai, PCK, Rado, Hankook. Obecnie agencja zatrudnia ponad 70 specjalistów i stanowi część międzynarodowej sieci Cheil Worldwide, posiadającej 47 biur w 40 krajach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze strony agencji Kolko za obsługę klienta odpowiadają Joanna Frejus i Szymon Szymczyk. Agencja PR została wybrana w drodze przetargu. Umowa została podpisana do końca 2015 roku.