To zakulisowe działania i promowanie filmów w precyzyjnie wybranych grupach może sprawić, że średni film pokona największych nawet pretendentów w wyścigu po prestiżową statuetkę.
W tym bonusowym Siedmioslajdowcu przygotowaliśmy dla Was kilka przykładów filmów, które dostały Oscara w głównej kategorii, ale które bladły w porównaniu z ówczesną konkurencją. Były pięknymi wydmuszkami lub nie wytrzymały próby czasu, a swoje nagrody zawdzięczają często kosztownej promocji i odpowiedniej proporcji splendoru oraz brudnych zagrań.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zapraszamy Was do zapoznania się z 7 (stosunkowo) słabymi filmami, które po Oscara wyniosła promocja.
Więcej Siedmioslajdowców znajdziecie tutaj >
Słuchaj podcastu NowyMarketing