Carat Polska stawia na content, technologie i monitoring internetu

Carat Polska, dom mediowy należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska w październiku 2014 uruchomił trzy produkty cyfrowe z pogranicza mediów, kreacji, technologii i data science.
O autorze
2 min czytania 2015-03-13

Pierwszy kwartał 2015 stoi pod znakiem komercyjnych wdrożeń dla klientów z branż m.in.: nowe technologie, kids & entertainment oraz FMCG. Stworzony ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów to: House of Loop, House of Apps oraz House of Content. Ich celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej.

Carat Polska już od kilkunastu lat tworzy i rozwija lokalne oraz globalne narzędzia wspomagające planowanie mediów, tak aby zoptymalizować kampanie i uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji reklamowych klientów (m.in. Consumer Connection System, Integrated Communications Planning). Domeną Caratu jest autorskie podejście do tworzenia strategii mediowych, poszukiwanie nowych dróg dotarcia oraz tworzenie niestandardowych narzędzi wspomagających optymalizację komunikacji.

Przez lata pracując po stronie klienta, przekonałam się, że domy mediowe i agencje powinny pokazywać szerszy obraz rynku, wychodząc poza działania wyłączne komunikacyjne.- mówi Agnieszka Gajzler, Vice President & Innovation Director w Carat Polska – Wierzę, ze nasze produkty są odpowiedzią na wyzwania biznesowe klientów dzięki zintegrowanemu i holistycznemu podejściu pozwolą na realizację ich celów biznesowych.

House of Loop to autorski produkt przygotowany przez Carat Polska z Isobar Polska umożliwiający optymalizację planowania mediów w oparciu o pogłębione, jakościowe badania Internetu, w tym zaawansowane analizy blogosfery i social media. Tworzone w oparciu o autorski produkt social customer care, SocialPylon oraz rynkowych liderów branży monitoringu Internetu, w tym SoTrender, Sentione czy Brand24. Dzięki House of Loop można uzyskać wzrost efektywności kosztowej, pogłębione insighty konsumenckie, przewidywanie i monitoring trendów dla danej kategorii w czasie rzeczywistym, konkurencyjność poprzez równoległą analizę konkurencji oraz badania wpływu komunikacji offline na online. Jest podstawą do planowania działań content marketingowych – House of Content.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

House of Apps to platforma stworzona przez Carat Polska przy współpracy z Isobar Polska i Hypermedia, będąca innowacyjnym i unikatowym narzędziem do agregowania wszelkich rozwiązań technologicznych przygotowanych dla klientów grupy z wielu kategorii rynkowych, m.in.: FMCG, motoryzacja, beauty&fashion, kids, retail. Platforma dostarcza informacji zarówno o aplikacjach typu social, mobile jak i zaawansowanych serwisach o profilu e-commerce, e-learning. Wzbogacona o bieżąco aktualizowaną sekcje „news”, jest partnerem inspiratorem ciekawymi realizacjami z całego świata. Gwarantuje dostęp do bazy wiedzy opartej na projektach zrealizowanych przez spółki grupy Dentsu Aegis Network z całego świata. House of Apps umożliwia wzrost efektywności planowanych działań w oparciu o sprawdzone aplikacje i platformy, elastyczność w skalowaniu i rolowaniu rozwiązań na różne rynki.

House of Content to autorski produkt przygotowany przez Carat Polska oraz agencję iProspect, który wpisuje się w światowy trend inbound marketing, w którym marka staje się twórcą i wydawcą treści. Długofalowe strategie rozliczane są w modelu efektywnościowym, opartym o specjalistyczne działania SEO. Gwarantuje dopasowaną strategię contentową, mierzalne KPI, wzrost efektywności kosztowej poprzez monitoring działań w czasie rzeczywistym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się