Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W sercu modnej Warszawy…

Takie hasło towarzyszyć będzie wiosennej odsłonie kampanii reklamowej centrum handlowego Złote Tarasy. Ze względu na położenie, kompleks, który mieści się w sercu miasta, stanowi charakterystyczny punkt odniesienia dla mieszkańców oraz turystów odwiedzających Warszawę.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

To także główne miejsce spotkań w pobliżu, którego krzyżują się wszystkie główne arterie komunikacyjne i najszybciej widoczne są wszelkie nowe trendy inspirujące mieszkańców stolicy. Ideą kreatywną jest zwrócenie uwagi na to, że Złote Tarasy to nie tylko obiekt handlowy, ale także miejsce, które tętni życiem nowoczesnej i modnej Warszawy.

W sesji zrealizowanej na potrzeby kampanii Złotych Tarasów udział wzięli uczestnicy programu Top Model – Adam Boguta (uczestnik 4. edycji programu), Tamara Subbotko (uczestniczka 3. edycji programu) oraz Renata Kurczab (uczestniczka 3. edycji programu).

Nowa kampania reklamowa nawiązuje do pozycjonowania Złotych Tarasów jako miejsca spotkań w sercu miasta.

„Każde europejskie miasto ma swoje popkulturowe centrum, które jest miejscem spotkań młodych ludzi, gdzie można także zaobserwować pojawiające się trendy oraz odkryć na nowo inspirujące nas w różnorodny sposób elementy Warszawy. W naszym odczuciu na mapie stolicy jest co najmniej jedno takie miejsce – są to Złote Tarasy” – argumentuje zespół marketingu centrum handlowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stylistyka wszystkich odsłon kampanii zaczerpnięta jest z pop-upowych książek. „Zależało nam, aby kampania była czytelna i łatwo rozkodowana przez grupę docelową centrum, którą w większości stanowią ludzie młodzi, będący pierwszym pokoleniem Polaków, wychowanych na tego typu pozycjach” – skomentowała Agnieszka Stypa z Grey Group.

Linia kreatywna została przygotowana przez agencję Grey Group w składzie: Agnieszka Stypa – Senior Art. Director, Karina Hauer – copywriter, Krzysztof Kosz – Digital Creative Director, Krzysztof Bogdalik – strategic planner, Katarzyna Bryłka – Senior Account Manager, Aleksandra Jarowska – Account Executive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sesję zdjęciowa zrealizowano w studio Tęcza w Warszawie. Do współpracy zostali zaproszeni: Jacek Kołodziejski (fotograf), Zuza Kuczyńska (stylistka), Ewa Gdowiok (scenografia), Piotr Stefański (producent).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych. Projekt i funkcjonalność obiektu zostały już wielokrotnie nagrodzone. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards). Więcej na stronie internetowej oraz na FB.