Nowy wymiar książki w nowym wymiarze reklamy kinowej, czyli niezwykły mapping w Cinema City

Już w ten weekend w Cinema City Arkadia rusza niestandardowa akcja kinowa wspierająca premierę pierwszej wydanej przez Allegro interaktywnej powieści – „Starość aksolotla”.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

W związku z tym, że powieść występuje w nietypowej formie interaktywnego ebooka, kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. video mapping. 45 sekundowy spot będzie emitowany zarówno na ekranie, jak i na ścianach sali projekcyjnej tworząc zsynchronizowaną całość. Dodatkowo w wybranych kinach Cinema City emitowany będzie 60 sekundowy spot w bloku specjalnym. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

„Starość aksolotla” autorstwa znanego na całym świecie pisarza science fiction Jacka Dukaja ukazuje się wyłącznie jako ebook na smartfony, tablety, czytniki i komputery. Jest to zupełnie nowy wymiar książki, ponieważ oprócz samego tekstu powieść przepełniona jest treściami interaktywnymi jak np. linki do opisów powiązań między postaciami i zdjęcia. Dodatkowo na stronie www.jackdukaj.allegro.pl znajduje się opcja druku modeli postaci w 3D.

Niezwykła forma powieści powstała dzięki współpracy Allegro i Fish Ladder.

Za oprawę wizualną odpowiada studio Platige Image. Projekt realizowany jest przy wsparciu Wydawnictwa Literackiego, które od 13 lat publikuje książki Jacka Dukaja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji premiery pierwszej cyfrowej książki w Polsce zaplanowano reedycję i sprzedaż na Allegro 21 opowiadań i mini powieści tego autora w postaci minibooków. 

Szczegóły akcji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się