Blue 449 – nowy globalny brand ZenithOptimedia

ZenithOptimedia wprowadza na rynek nową globalną sieć agencji mediowych. Blue 449 będzie prężną, multi-hub’ową siecią, korzystającą ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe w oparciu o nowe podejście do współpracy, nazwane „Open Source”.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Jeszcze w tym roku Blue 449 uruchomi swoje huby w 17 miastach w kilku regionach świata. Na wszystkich rynkach będzie działała we współpracy z innymi brandami ZenithOptimedia: Zenith, Optimedia, Performics, Newcast, Moxie i Ninah. Nowa sieć będzie także korzystała z dostępu do szerokiej oferty usług Publicis Groupe oraz VivaKi w ramach oferowanej klientom sieci koncepcji współpracy nazwanej „Open Source”. Koncepcja ta definiuje również podejście Blue 449 do współpracy z mediami, partnerami technologicznymi i kreatywnymi, a także do planowania komunikacji i sposobu, w jaki sieć odpowiada na zmiany w nowej, digitalowej rzeczywistości. 

Pierwsze centra Blue 449 powstaną w regionie EMEA (Amsterdam, Bruksela, Dubaj, Dusseldorf, Madryt, Mediolan, Moskwa, Paryż) i Ameryce Północnej, wkrótce potem Blue 449 otworzy je w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Środkowej. Jednakże sieć będzie mogła oferować swoje usługi w każdym kraju na świecie, korzystając z zasobów ZenithOptimedia. 

Na czele Blue 449 stoją Sebastien Danet, Global Chairman, i James Shoreland jako Global Managing Director. Główna siedziba Blue 449 mieści się w Londynie, w dotychczasowej siedzibie agencji Walker Media, największej niezależnej agencji mediowej w Wielkiej Brytanii, którą Publicis Groupe kupiła w 2014 roku. Walker Media, po rebrandingu na Blue 449, stała się fundamentem nowej globalnej sieci, której nazwa nawiązuje do długości fali światła pomiędzy błękitem z logo ZenithOptimedia a fioletem wykorzystywanym w logo Walker Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj