Ekspansja na nowe rynki, w tym polski, jest odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie na takie rozwiązania jak Digital Marketing Suite – mówi Will Margiloff, CEO IgnitionOne – Stopień rozwoju branży w Polsce jest imponujący, co pozwala nam uniknąć chaosu i zamieszania w rozdrobnionym rynku. Dzięki temu możemy pominąć etap eksperymentowania charakterystyczny dla rynków rozwijających się.
IgnitionOne podchodzi do rozwoju bardzo mądrze, łącząc najlepszą na świecie technologię z potencjałem kreatywności lokalnej kadry – mówi Mirek Wąsowicz, który pokieruje polskim zespołem. – To właśnie usługi spełniające światowe standardy, od teraz dostępne na lokalnym rynku, czynią naszą ofertę wyjątkową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Firma, chociaż dopiero otworzyła biuro w Warszawie, od lat pracuje w Polsce z kilkoma wielkimi markami, takimi jak Orange, Netia, Play, Volvo, Easygo.pl i Toyota. – Odkąd rozwiązania zaproponowane przez IgnitionOne stały się częścią naszej internetowej strategii marketingowej, obserwujemy świetne wyniki – mówi Bartłomiej Lipa, Ecommerce Director sieci Play. – Ponad 15 proc. naszej sprzedaży w internecie realizujemy dzięki konwersjom z IgnitionOne, zachowując jednocześnie ponad 25 proc. skuteczności wśród pozyskanych leadów. IgnitionOne pomogło nam też ograniczyć wskaźnik oszustw, który udało nam się zredukować o połowę.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024