To innowacyjne wdrożenie zostało przygotowane w ramach zorganizowanego przez Samsung Electronics Polska szkolenia dla firm developerskich z Polski. Aplikacja oferuje wygodny dostęp do tysięcy ciekawych przepisów i porad kulinarnych pochodzących z portalu Przepisy.pl, sponsorowanego przez markę Knorr. Każdy przepis uzupełniony jest atrakcyjnymi zdjęciami w wysokiej rozdzielczości.
Nasza radość jest tym większa, że aplikacja została doceniona również przez użytkowników telewizorów Smart TV. Szybko rosnąca liczba instalacji potwierdza, że udało nam się stworzyć wygodne i użyteczne narzędzie – swoiste przeniesienie książki kucharskiej na ekran telewizora – mówi Joanna Wojciechowska, project manager z We like CAPS!.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nagrodzony projekt został zrealizowany przez zespół We like CAPS!, stanowiący mobilną dywizję agencji Kalicińscy.com. Aplikacja Smart TV jest kolejnym elementem działań marki Knorr podejmowanych w ramach opracowanej przez agencję strategii branded content. Digitalowy ekosystem Knorra tworzą także: portal Przepisy.pl, największy na polskim Facebook’u fanpage kulinarny, kanał Youtube oraz aplikacja mobilna dostępna dla większości platform mobilnych w Polsce.