Oferta obejmie sześć obszarów Employer Brandingu Online, a mianowicie:
- Social media w rekrutacji i Human Resources
- Wizerunek pracodawcy i agencji w Internecie
- Zintegrowane kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe
- Serwisy karier
- Doradztwo
- Szkolenia z wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i Human Resources
Specjaliści agencji zajmą się więc m.in. projektowaniem i realizacją kampanii rekrutacyjnych w mediach społecznościowych, prowadzeniem blogów firmowych o rekrutacji, przeprowadzaniem audytów wizerunku pracodawców w Internecie, kreowaniem wizerunku lidera opinii w kwestiach rekrutacyjnych oraz tworzeniem wewnętrznych internetowych struktur rekrutacyjnych takich jak serwisy i landing page’e.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Rozszerzenie działalności agencji to owoc m.in. współpracy z brytyjsko-francuską firmą consultingową Link Humans. W jej wyniku SMLS stworzyła również cykl szkoleń „Social Media in Recruitment & HR by Jorgen Sundberg”, której ostatnia edycja odbyła się pod koniec września br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024