Kompass wkracza na rynek reklamy międzynarodowej

Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagranicznych.
O autorze
1 min czytania 2015-03-31

Usługi są realizowane pod hasłem „zdobywaj nowe rynki!”, co ma podkreślać koncentrację na elemencie ekspansji międzynarodowej, nie tylko pod względem wizerunkowym, ale i handlowym. Klient otrzymuje analizę i rekomendację rynków atrakcyjnych dla niego, przede wszystkim pod kątem nasycenia konkurencją i dystrybutorami danej kategorii produktu/usługi. Kompass oferuje tworzenie i audyt stron www, kreację landing page, gromadzenie leadów międzynarodowych, marketing bezpośredni (oparty o działania telemarketingowe, e-mailingowe, webinaria), a także content marketing – przede wszystkim w zakresie tworzenia różnego rodzaju treści i materiałów. Możliwa jest również pomoc w organizacji misji handlowych, a także doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich na wsparcie ekspansji międzynarodowej.

„Firma Kompass kilkanaście lat temu była znana z wielkich ksiąg wypełnionych danymi kontaktowymi dla firm. Przez ostatnie lata, oferuje portal do samodzielnego zarządzania kontaktami i reklamą. Teraz jeszcze bardziej rozwijamy ofertę w odpowiedzi na potrzeby rynku– zauważyliśmy, że polscy eksporterzy i firmy działające na wielu rynkach potrzebują narzędzi, które umożliwią jednoczesne koordynowanie działań promocyjnych w wielu krajach. Stało się to szczególnie widoczne odkąd obowiązuje rosyjskie embargo” – wyjaśnia Marek Wcisło z Kompass Poland. 

Kompass rozpoczyna nową, rozszerzoną działalność od kwietnia 2015 roku. Wszystkie usługi są zgromadzone i zaprezentowane na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj