Pierwsza edycja wydarzenia odbędzie się w dniach od 13 do 17 kwietnia br. w siedzibie IAB Polska w Warszawie, przy ulicy Kruczej 16/22.
Pełna lista warsztatów oraz formularz, za pośrednictwem którego można się zapisać na dowolną liczbę warsztatów, znajduje się na stronie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Warsztaty kierowane są przede wszystkim do managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online. Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.
Patronami medialnymi IAB Internet Week są: MMP, MMP24, Nowy Marketing, Bankier.pl oraz Marketer+.
Słuchaj podcastu NowyMarketing