McCANN Worldgroup będzie odpowiadał za strategię kreatywną, realizację kampanii zintegrowanych (w tym działania z zakresu reklamy tradycyjnej, BTL, digital) oraz produkcję.
Bank Pekao S.A. jest jedną z najważniejszych polskich marek i wiodącą instytucją finansową na naszym rynku. Dlatego ta wygrana jest dla nas nie tylko wielkim zaszczytem, ale także zobowiązaniem wobec tak prestiżowego klienta. Zasięg działania, jaki i mnogość działań Banku Pekao S.A. umożliwiają nam dalszy rozwój naszej zintegrowanej oferty i budowanie unikalnej wartości na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski Prezes, McCann Worldgroup.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W finale przetargu, McCANN Worldgroup pokonała 2 inne grupy reklamowe.