Nowy Volkswagen Passat wita się z Polską

Pod hasłem „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy” rozpoczęła się nowa kampania launchowa marki Volkswagen samochody osobowe. Przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL przygotowała agencja full service Hand Made.
O autorze
1 min czytania 2015-04-07

Tuż przez rozpoczęciem kampanii, Passat otrzymał prestiżową nagrodę Car Of The Year 2015, która została wykorzystana w komunikacji.

W komunikacji telewizyjnej emitowane są dwa równorzędne spoty, jako że Passat jest już od samej premiery dostępny w dwóch wersjach nadwozia – limuzyna oraz variant. Kampania, oprócz aspektu wizerunkowego, w krótszych spotach produktowych mocno skupia się na pokazaniu szerokiej grupie klientów zaawansowanych i innowacyjnych systemów, w które został wyposażony Nowy Passat, takich jak: system rozpoznawania ruchu pieszych, dostęp do mobilnych usług online Car-Net oraz przełomowy cyfrowy wyświetlacz Active Info Display, który zastępuje tradycyjne zegary.

Kampania jest kontynuacją komunikacji pre-launchowej, która miała swoją odsłonę w połowie listopada 2014 roku.

Kampania wystartowała 16 marca. Zaplanowano dla niej media, w skład których wchodzą: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat, a także niestandardowa winieta telewizyjna – 90 sekund), internet, prasa, a także formaty Citylight w centrach biznesowych. Jako medium wspierające już w styczniu i lutym w Warszawie, Katowicach i Krakowie zawisły siatki wielkoformatowe umieszczone w najruchliwszych częściach miasta, zapowiadające nadchodzącą kampanię. Komunikacja telewizyjna będzie trwała 6 tygodni. Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za internet agencja K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj