Desperados odkręca schemat w nowej kampanii marki „Way of the Desperados”

Rusza nowa kampania wizerunkowa Desperadosa. Pod hasłem „Way of the Desperados” marka prowadzić będzie działania we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentem. W telewizji emitowany jest już spot reklamowy, który wprowadza odbiorcę w klimat nowej komunikacji marki.
O autorze
1 min czytania 2015-04-08

Od 5 lat sprzedaż Desperadosa na świecie regularnie notuje dwucyfrowe wzrosty. Dziś marka jest drugą co do wielkości w grupie Heinekena, dystrybuowaną w 84 krajach na świecie. Desperados to unikalne połączenie piwa i smaku tequili, kierowany jest do Millennials – generacji młodych dorosłych. Ludzi, którzy mają odwagę żyć według własnych zasad, a wyłamując się utartym schematom i rutynie sprawiają, że życie jest bardziej interesujące.

Dla tej grupy Desperados jest dziś najbardziej imprezową marką piwną o ugruntowanym wizerunku. Wraz z nową kampanią, Desperados wchodzi w kolejny etap komunikacji i poszerza obszar swoich aktywności, stając się nie tylko najbardziej imprezowym piwem, ale także marką lifestylową. 

Desperados odkręca schemat w kampanii 360

Desperados podąża za swoim konsumentem, razem z nim zmienia się, by wciąż go inspirować i zaskakiwać. Z kampanią „Way of the Desperados” marka wprowadza nową komunikację wizualną inspirowaną językiem street artu i miejskimi trendami.

W klimat komunikacji wprowadza nowy spot reklamowy „Wyłącz ciszę – odkręć schemat”, który od 6 kwietnia emitowany jest we wszystkich kanałach telewizji ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. Desperados pokazuje, jak walczyć z rutyną, inspiruje epickie zdarzenia, wyrywa z konwencji i celebruje życie według własnych zasad.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Desperados w oryginalny sposób łączy piwo i smak tequili, łamie schematy i otwiera na nowe doznania. Taka też będzie nowa kampania marki, prowadzona we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, Internecie, prasie i mobile, a także w outdoorze i punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good, za komunikację w Internecie/social mediach odpowiada agencja K2, działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się