Ambasadorzy Streetcom testują COŚ NA ZĄB

Ambasadorzy Streetcom testują COŚ NA ZĄB

Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, nawiązała współpracę z firmą Kupiec Sp. z o.o. Ambasadorzy przetestują owsiankę „Coś na Ząb”. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz pokazanie, że zdrowa żywność nie musi być nudna i monotonna.

Zasięg kampanii zakładany jest na poziomie 1,3 mln.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ambasadorek ze społeczności Streetcom, w tym 10 blogerek. To kobiety w wieku 20 – 35 lat, aktywne i prowadzące zdrowy tryb życia, ale nie mające czasu na przygotowywanie skomplikowanych posiłków.

Ekspertki w paczkach ambasadorskich otrzymały 28 sztuki, pełnowartościowych opakowań owsianki „Coś na ząb”, w tym 21 dla znajomych. W paczkach znalazły się również ulotki informacyjne na temat produktu i zdrowego trybu życia.

Kampania swoim zasięgiem obejmie działania offline i online. Do zadań Ambasadorek będzie należało rekomendowanie produktu wśród znajomych, dzielenie się z nimi swoimi opiniami. Dodatkowo w social mediach będą udostępniane grafiki związane z produktem, a Ambasadorki na Facebooku za pośrednictwem specjalnej aplikacji będą dodawać własne komentarze oraz hashtagi.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie konsumentek w zakresie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie świadomości marki owsianki „Coś na ząb” wśród grupy docelowej.

Kampania potrwa 5 tygodni. Estymowany zasięg akcji to 1,3 mln.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij