Leszek Chmielewski powraca – o to chłodzi

Leszek Chmielewski - bohater kampanii Lecha Premium - wyrusza na kolejne wyprawy. W kwietniu wystartowała nowa odsłona jego przygód. Reklamy, w których Leszek odwiedzi następne dwa egzotyczne miejsca, pojawią się m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.
O autorze
1 min czytania 2015-04-13

Leszek nie lubi blasku fleszy, dlatego nigdy się nie ujawnia. Wystarczy jednak sama jego obecność i wszystko staje się łatwiejsze. Sprawy nabierają nowego kształtu, a napotkani ludzie widzą świat z nowej, świeżej perspektywy. Leszek nie lubi stać w miejscu. Spragniony wrażeń ciągle szuka nowych wyzwań. Tym razem wybierze się do Brazylii i Afryki, aby tam inspirować i pobudzać do działania.

Mimo że Leszek nigdy osobiście nie wystąpił w żadnej reklamie, konsumenci bardzo go polubili. Pozytywne emocje, jakie wywołuje, a także fakt, że doskonale odzwierciedla wszystkie wartości marki Lech Premium, skłoniły nas do kontynuowania jego opowieści w tym sezonie – mówi Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.

Kampania rusza w kwietniu i rozpocznie się od emisji spotów telewizyjnych. Oprócz reklam TV w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych planowana jest też kampania internetowa oraz OOH. W kampanii telewizyjnej przypomniane zostaną także poprzednie wyprawy Leszka: do Meksyku, Tajlandii i na Grenlandię.

Kampanię ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja Lubię To!. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Publicon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się