Właścicielem Top Secret jest giełdowa spółka Redan, która posiada także markę Troll i Drywash.
– Za nami pierwsza akcja, do której zaangażowaliśmy łódzkich projektantów i designerów – mówi Maciej Wiśniewski, Account Director w MOSQI.TO. – Zorganizowaliśmy kampanię kolekcji Love Denim. Akcja odbyła się w największym sklepie Top Secret w Łodzi. Ci, którzy kupili produkt z kolekcji Love Denim, otrzymali prezent – jeansowy fartuch, ozdabiany na miejscu przez projektantów wedle indywidualnych życzeń.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Współpraca z agencją będzie obejmowała wparcie nowych kolekcji – zarówno offline jak i online. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę o współpracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing