Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MOSQI.TO ma Top Secret

MOSQI.TO rozpoczęło współpracę z Top Secret – jednym z 10 najbardziej rozpoznawalnych brandów według rankingu „Rzeczpospolitej”.
O autorze
0 min czytania 2015-04-17

Właścicielem Top Secret jest giełdowa spółka Redan, która posiada także markę Troll i Drywash.

– Za nami pierwsza akcja, do której zaangażowaliśmy łódzkich projektantów i designerów – mówi Maciej Wiśniewski, Account Director w MOSQI.TO. – Zorganizowaliśmy kampanię kolekcji Love Denim. Akcja odbyła się w największym sklepie Top Secret w Łodzi. Ci, którzy kupili produkt z kolekcji Love Denim, otrzymali prezent – jeansowy fartuch, ozdabiany na miejscu przez projektantów wedle indywidualnych życzeń.

Współpraca z agencją będzie obejmowała wparcie nowych kolekcji – zarówno offline jak i online. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę o współpracy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing