Przymierz się do lata – nowa kampania Top Secret

Ruszyła marketingowa kampania marki Top Secret „Przymierz się do lata”. Pomysł oparty jest na zaangażowaniu fanów marki na FB lub instagramie i klientów sklepów stacjonarnych w zabawę nagradzaną specjalnym rabatem.
O autorze
0 min czytania 2015-04-21

Zasady są proste. Z aplikacji należy pobrać grafiki – specjalne gadżety: letnie  dodatki – kapelusz, okulary , koszyk następnie  skomponować własne zdjęcie, opublikować na  FB  i pokazać  je sprzedawcy.

Letnie dodatki klienci znajdą  też na lustrach we wszystkich sklepach Top Secret.  I tam można zrobić sobie letnie selfie,  opublikować zdjęcie, polubić profil Top Secret i odebrać rabat.

Kampania przymierz się do lata jest też promowana w magazynie Flesz Gwiazdy i Styl,  wraz z sesją letnich stylizacji  marki prezentowanych przez Edytę Herbuś.

Kreację i pomysł kampanii przygotowała Agencja Mosqi.to.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Profil Top Secret na FB skupia prawie 150 tys. fanów. Jest ważnym narzędziem komunikacji z klientami.

Kampania potrwa do 10 maja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się