Tiger Restart – na ciężkie poranki – kampania outdoorowa marki

Postać Tygrysa opanowała przestrzeń miejską. W ramach najnowszej kampanii outdoorowej marki Tiger, na autobusach i przystankach komunikacji miejskiej w całej Polsce, pojawiły się hipnotyzujące citylighty promujące Tiger Restart – unikalny wariant energetyka na ciężkie poranki.
O autorze
0 min czytania 2015-04-23

Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo epickiej imprezie z przyjaciółmi. Napój o smaku cytrynowym, wzbogacony witaminą C i kompleksem elektrolitów – niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, doskonale sprawdzi się zawsze wtedy, kiedy potrzebujemy dodatkowej porcji energii na dobry początek dnia. 

Data rozpoczęcia kampanii: 20.04.2015 r.

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie kampanii: Lemon Sky J. Walter Thompson

Dom Mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing