„Gazeta Wyborcza” z nowo powołanymi dyrektorami marketingu

Od połowy kwietnia br. działem marketingu "Gazety Wyborczej" kierują Magda Karpińska i Jarosław Kopeć. Nowi dyrektorzy marketingu "Wyborczej" odpowiadają za wszystkie działania promocyjne dziennika - zarówno wydań papierowych, jak i cyfrowych.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Magda Karpińska zajmuje się przede wszystkim projektami z zakresu komunikacji marketingowej, a Jarosław Kopeć – planowaniem i zamawianiem kampanii reklamowych, a także współpracą z regionalnymi wydawcami „Gazety Wyborczej”.

Beata Jaworowska, dotychczasowa dyrektor marketingu „Wyborczej” pozostaje w zespole dziennika jako szefowa nowego projektu wydawniczego z obszaru internetowego. 

Magda Karpińska pracuje w dziale marketingu „Gazety Wyborczej” od 9 lat, w międzyczasie zajmowała się też projektami w cyfrowym dziale wydawniczym. Od 2014 pełni funkcję zastępcy dyrektora marketingu „Wyborczej”.

Jarosław Kopeć jest związany z „Gazetą Wyborczą” od 21 lat, m.in. jako dziennikarz, redaktor i menadżer. Początkowo pracował w oddziałach lokalnych „Wyborczej” – kierował m.in. działem promocji „Wyborczej” w Gdańsku oraz zarządzał regionami Północ i Centrum. Od trzech lat jest w warszawskim zespole „Gazety Wyborczej”, od 2014 na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu. Równocześnie wspierał markę Sport.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Beata Jaworowska pracuje w Agorze od 24 lat. Była m.in. redaktorem „Wyborczej” i Gazeta.pl. Przez ostatnie 13 lat zajmowała się działaniami promocyjnymi „Gazety Wyborczej”, od 2012 była dyrektorem marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing