Działania, w których marka zaprasza miłośników piwa do swojego świata, prowadzone będą głównie w telewizji i Internecie.
Za przygotowanie nowych spotów piw Książęce odpowiada agencja Nairobia. Spoty wyróżnia niestandardowy sposób mówienia o piwie – poznajemy składniki każdego z wariantów, ale i dowiadujemy się więcej o wyczuwalnych, aromatycznych nutach. Marka zachęca też do smacznego zestawiania Książęcego z wybranymi potrawami i składnikami. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne i Czerwony Lager, doskonale uzupełnią znane nam dania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W reklamach wykorzystano technikę poklatkową, która nadaje im oryginalny charakter. Emisja spotów rozpoczęła się w serwisach VOD w połowie kwietnia. Premiera trzech reklam w telewizji zaplanowana jest 1 maja.
Za działania BTL marki Książęce odpowiada agencja Nairobia, która przygotowała spoty reklamowe. Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing