Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w wiacie przystankowej AMS odbiorcy mogą zagrać w grę i wygrać vouchery na zamówienia jedzenia on-line poprzez serwis PizzaPortal.pl. Każdego dnia jest do wygrania 100 voucherów uprawniających do 10 zł zniżki na każde zamówienie złożone poprzez serwis PizzaPortal.pl. Aby otrzymać voucher należy zdobyć co najmniej 30 punktów w grze – dania fit są premiowane dodatkowymi punktami. Jest to część akcji PizzaPortal.pl „This is fit”, której ideą jest promowanie zrównoważonej diety i zdrowego stylu życia. Dodatkowo, mieszkańcy Poznania mogą liczyć na specjalne akcje ambientowe, także na przystanku z gablotą, gdzie już 13 maja b.r. na uczestników zabawy będą czekać niespodzianki.
Interaktywna gablota znajduje się na przystanku tramwajowym Roosevelta/ most Teatralny/ Pułaskiego w Poznaniu i będzie działać do 15 maja br.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W poprzednich realizacjach gablota interaktywna była wykorzystywana w interaktywnych zabawach – taka forma promocji zyskuje na popularności.