Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Opcom agencją full service ŠKODY

ŠKODA kontynuuje współpracę z krakowską agencją reklamową Opcom, która wygrała przetarg na obsługę marki. Firmy współpracują od kwietnia 2013 roku, wspólnie realizując największe kampanie reklamowe - wprowadzenie na rynek ŠKODY Fabia i Rapida Spaceback czy odświeżonych wersji ŠKODY Yeti i Superb.
O autorze
0 min czytania 2015-05-04

Zakres współpracy obejmuje kreację, adaptację, realizację i ewaluację kampanii marketingowych marki w ujęciu 360°, w tym wszystkich działań ATL, BTL, PR, CRM i działań interactive.

Dodatkowo agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie i rozwój projektów specjalnych marki, udział w przygotowaniu i realizacji badań, inicjowaniu obszarów badawczych i produkcję materiałów, w tym także ich adaptację na potrzeby działań dla dealerów. 

Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres 3 lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj