Spotkanie profesjonalistów marketingu już 15 października 2015 r.

Marketing się zmienił. I już nie będzie taki sam. Według ubiegłorocznych badań kilku tysięcy szefów marketingu (CMO) w Europie, opublikowanych latem 2014r. w Harvard Business Review - udowodniono, że rewolucja marketingowa przebiega nieomalże tak samo jak rewolucja informatyczna.
O autorze
1 min czytania 2015-05-04

Marketer Day to spotkanie dedykowane profesjonalistom marketingu: zarządzającym i właścicielom firm, szefom marketingu, specjalistom ds. marketingu, brand managerom, digital managerom, specjalistom z zakresu badań. 

Celem konferencji jest dyskusja o tym jak zmieniły się działania marketingowe w ciągu ostatnich pięciu lat oraz jakie wyzwania i zmiany czekają marketerów w najbliższym. 

Będziemy rozmawiać o tym jak zmieniają się organizacje i jak ewoluuje dział marketingu, jak zmieniają się marketerzy. 

Wśród prelegentów najwyższej klasy eksperci, którzy zainspirują i dostarczą sprawdzonej wiedzy najwyższej klasy : dr Jolanta Tkaczyk, Barbara Stawarz, Barbara Żbik, Michał Sadowski, Paweł Sala, Piotr Bucki, Maciej Budzich i Jacek Kotarbiński. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Inicjujemy dyskusję profesjonalistów, jak zmienia się marketing w firmach, co to dla nich oznacza, jakie czekają ich wyzwania – mówi Jacek Kotarbiński, inicjator Marketer Day. – Wszyscy dziś już wiemy, że social media, automatyzacja marketingu, content marketing czy big data nie okazały się chwilowymi modami. Jednak dynamika wielkiej rewolucji zmian jest na tyle duża, że wymaga rynkowej elastyczności, swoistego „rynkowego pivotowania”. Zaproszeni przeze mnie prelegenci to uznani eksperci w swoich dziedzinach, gwarantujący inspirację i najwyższą jakość przekazywanej wiedzy. 

Struktura zarządzania marketingiem nie uległa w wielu firmach zmianie od wielu lat. Technologie i narzędzia ewoluują szybciej niż ludzie. Stara mentalność nierzadko walczy z wyzwaniami zupełnie nowych czasów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się