Ogilvy & Mather będzie realizowa dla Polpharmy kampanię wizerunkową, związaną z 80-leciem firmy.
Dla firmy Tiffi, producenta odzieży i dóbr luksusowych, Ogilvy & Mather stworzy i zajmie się realizacją strategii rozwoju w Polsce. Agencja będzie również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i doradztwo w zakresie user expierience w sklepach stacjonarnych oraz sprzedaży online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ogilvy & Mather wygrała również kolejny lokalny przetarg na obsługę digitalową, zorganizowany przez firmę Huawei, lidera rynku w sektorze ICT. Działania obejmą swoim zakresem obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. W marcu 2015 r. agencja, za pośrednictwem swojej spółki Ogilvy PR, wygrała przetarg na świadczenie kompleksowych usług PR dla Huawei na terenie Polski.
W związku z nowymi projektami powiększa się zespół Ogilvy & Mather: do Ogilvy PR dołączyły dwie nowe Account Executive: Aleksandra Drabowicz i Magdalena Myczko, a zespół kreatywny agencji zasiliła Aleksandra Szadkowska obejmując stanowisko Junior Graphic Designer.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024