Razem z KFC odkrywaj nowe orientalne smaki

Smaki Japonii to najnowsza propozycja w menu restauracji KFC przygotowana na maj i czerwiec. Teraz każdy może poczuć się jak w dalekiej podróży i zasmakować połączenia słodkiego smaku orientalnego sosu teriyaki z pikantnym i chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa.
O autorze
1 min czytania 2015-05-08

Wyjątkowy smak dalekiego wschodu odnajdziemy teraz w orientalnym propozycjach: kanapki Twister Orient, Orient Bites, Sałatki Orientalnej oraz sycącym Kubełku z kurczakiem i ryżem dla jednej osoby.

Japonia to kulinarny raj dla smakoszy, zachwycający ciekawymi połączeniami składników i niecodziennymi dodatkami, które podkreślają smak ich dań. Jednym z niewątpliwych symboli kuchni japońskiej jest słodki i gęsty sos teriyaki. Smakosze pikantnej panierki kurczaków KFC mogą teraz wybrać się w kulinarną podróż do Kraju Kwitnącej Wiśni, dzięki propozycjom menu z dodatkiem tego prawdziwego, japońskiego sosu.

Orient Menu w KFC to nie tylko kulinarna niespodzianka i przygoda ale także urozmaicenie znanych i lubianych pozycji. Podstawą japońskiego menu są chrupiące Orient Bites – pikantne kawałki kurczaka oblane sosem wprost z dalekiego wschodu, podawane oddzielnie lub w kubełku z sycącym ryżem i warzywami. Twister Orient to zakręcone połączenie pikantnego kurczaka, świeżych kawałków: pomidora, ogórka, dymki oraz kruchej sałaty ze słodyczą orientalnego sosu. Dla osób szukających lżejszej przekąski przygotowano Sałatkę Orientalną ze świeżym, zielonym ogórkiem, chrupiącą sałatą, czerwoną cebulą i kukurydzą, które stanowią doborowe towarzystwo dla orientalnego smaku kurczaka teriyaki.

Orient Menu dostępne są w restauracjach KFC w całej Polsce jako kubełek, kanapka, sałatka, zestaw albo box. Promocja trwa do 2 lipca 2015 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja Orient Menu obejmuje swoimi działaniami spot w telewizji i internecie, działania w social media oraz restauracje KFC (materiały POS). Spot oraz aktywności social media przygotowała agencja McCann Worldgroup, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, materiały POS przygotowała agencja PND FUTURA. Wsparcie public relations zapewnia agencja FFW Communication.

Więcej informacji znaleźć można na stronie oraz na FanPage na portalu Facebook.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się