Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Tycjan Lewandowski (Kompania Piwowarska): Wszystko ma sens, jeśli tylko jest dobrze dopasowane

Tycjan Lewandowski (Kompania Piwowarska): Wszystko ma sens, jeśli tylko jest dobrze dopasowane
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Tycjan Lewandowski, Brand Director Marki Żubr w KP.
O autorze
1 min czytania 2015-05-13

1. W marketingu najważniejsze jest…

Dobra Intuicja.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

„Axe. Klikasz?” z Borysem Szycem

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą…

Pokory.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Zrewidowana Strategia i Kreacja Marki Żubr 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to… 

NIKE. TAKE IT TO THE NEXT LEVEL.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to… 

Wszechobecny megatrend na „autentyczność”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to… 

Nie ma takich. Wszystko ma sens, jeśli tylko jest dobrze dopasowane i potrzebne do wyzwań. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są… 

Wzajemna szczerość, zaufanie i partnerstwo. 

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Kultury i sztuki.

10. Moja kampania marzeń…

Każda kolejna 🙂 

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…

…lubię gry i zabawy, a marketing to właśnie rodzaj takiej gry o serca ludzi, a w efekcie o udziały rynkowe. Fajne jest to, że siedzimy sobie wszyscy w swoich „obozach” i prowadzimy ciągłą grę o rynek 🙂 

 

Tycjan Lewandowski
Brand Director Marki Żubr w KP

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Headlines. Tam jako Consultant PR/Event realizował projekty m.in. dla Unilevera (Dove, Flora, Rama), Jansen Cilag (Evra) czy WWF.

Między 2004 – 2006 w Agnecji G7 (dawne D’Arcy) jako Strategic Planner pracował dla PTC (Era, Heyah, Tak Tak), Kredyt Banku i marki 7 Days (launch marki w Polsce).

W 2006 roku przeszedł na stronę kliencką do Unilevra i do połowy 2011 jako Brand Manager a potem Category Manager tworzył i wcielał w życie strategie dezodorantów Axe (m.in. relaunch marki, rewitalizacja całej linii zapachowej, kampania „Klikasz?” z Borysem Szycem), Rexona oraz Dove. Od połowy 2011 roku w Kompanii Piwowarskiej jako Brand Manager wprowadził na rynek Tyskie Klasyczne (sub-wariant Tyskiego), a od dwóch lat opiekuje się marką Żubr, która w 2014 roku zdobyła historyczną pozycję lidera (ilościowo i wartościowo) rynku piwa w Polsce.

Zawodowo pasjonuje go pojęcie marki i strategia komunikacji.

Prywatnie filozof, fotograf amator, fan dobrej kultury i… koszykarz. Dla basketu poświęcił 10 lat swojego życia kończąc karierę w pierwszoligowym AZS Koszalin na pozycji rozgrywającego w 2002 roku.

Absolwent Warszawskiej Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R.Łazarskiego.

Zdobywca nagród m.in. Srebrne Effie 2008 (Axe re-launch), Golden Arrow 2008 (Axe Hot Patrol), Media Trendy 2008 (Axe), Grand Webstar 2007 (Axe).