Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

iAM kobiecy magazyn wyłącznie na tablety

Magazyn iAM zadebiutował we wrześniu jako pierwszy magazyn kobiecy stworzony wyłącznie na tablety. Od startu zbierał pozytywne oceny rynkowych specjalistów.
O autorze
1 min czytania 2012-10-18

Liczba sesji – czyli liczonej osobno każdorazowej styczności z numerem – wyniosła dla pierwszego numeru ponad 12 tysięcy, przy czym średnia długość jednej sesji trwała ponad 9 minut. Najwięcej czytelników iAM pochodzi odpowiednio z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Łodzi.

Zarówno treściowa zawartość magazynu jak i wielowarstwowy sposób jej podania, interaktywność, multimedialność, płynny układ treści dostosowującej się do orientacji ekranu ale też śmiały model biznesowy, w którym wartościowe treści dystrybuowane są za darmo, świadczą o nowatorstwie jego pomysłodawców. Spółka Yellow Hat – wydawca magazynu – już na przełom października i listopada zapowiada wprowadzenie kolejnego tytułu, tym razem kierowanego do mężczyzn.

Drugi numer otwiera rozmowa z Justyną Steczkowską – o ostatniej płycie i upływającym czasie, a jak na iAM przystało, tekst urozmaicają teledyski, making-off oraz galeria zdjęć z Indii, gdzie nagrywano jeden z teledysków do najnowszej płyty. Karol Okrasa, kucharz-podróżnik, który najlepsze danie na świecie znalazł we Wdzydzach Kiszewskich, zdradza „iAM” w obszernym wywiadzie, dlaczego u niego w kuchni idzie na noże. Olga Kozierowska, dla której pomaganie innym kobietom jest życiową misją, rozmawiała z redakcją iAM o projekcie Sukcesu Pisanego Szminką, byciu bizneswoman i jednocześnie mamą trójki dzieci.

Dział mody stara się zaspokoić gusta czytelniczek iAm na różne sposoby – prezentując odważny polski brand Zuo Corp., biżuterię w rozmiarze XXL czy Kobalt w wersji total look. Czytelniczki będą też mogły obalić kilka mitów związanych z odpornością czy przepracować swój strach przed stresem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W magazynie znalazły się też: reportaż z Peru, wywiad z Zofią Klepacką-Noceti, brązową medalistką z Londynu, która oddała krążek na aukcję, by zdobyć pieniądze na leczenie chorej na mukowiscydozę dziewczynki.

– Naprawdę staramy się trafić w gust i potrzeby nowoczesnych kobiet. Oferujemy różnorodne treści oraz – co jest naszym niewątpliwym atutem – uzupełniamy typowo prasowe materiały o dodatki niedostępne w prasie kobiecej, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Nasz magazyn umożliwia niedostępną innym tytułom interakcję – mówi Gabriela Wolak Wereśniak, Redaktor Naczelna magazynu iAM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się