Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
O autorze
1 min czytania 2015-05-14

Jogobella Panna Cotta to jogurt Jogobella o smaku panna cotta, dokładnie taki, jaki Włosi kochają najbardziej. Dostępny jest w czterech wyjątkowych smakach: truskawka panna cotta, jagoda panna cotta, brzoskwinia panna cotta, wiśnia panna cotta.

Kampania komunikacyjna launch nowego produktu prowadzona jest w wielu różnych kanałach, komunikacja oparta jest się na podkreśleniu włoskiego stylu i smaku nowego produktu.

Jogobella Panna Cotta zachęca i inspiruje swoje konsumentki do zaprojektowania własnego wyjątkowego etui na laptopa na wzór włoskich atelier mody. Kreator dostępny jest na stronie www.jogobella.pl. Najbardziej kreatywne projekty będą realizowane – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie etui, każdy dostanie także kod VOD na film „Zakochani w Rzymie”, a na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: skuter Vespa.

Kolejnym silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 30 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Spot nawiązuje do włoskiego standardu muzycznego „Ti Amo”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równolegle wystartowała kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej – są to wizerunkowe tablice 6×3 i citylighty na terenie 11 największych miast Polski.

Za zaplanowanie i zakup mediów, a także za kreację i realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i Isobar Polska. Działania Out Of Home realizuje agencja Posterscope Poland, a działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Spoty radiowe przygotowała agencja Pahnke, kreacje OOH przygotowała agencja M+K.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania potrwa do początku czerwca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się