– Od 2012 roku jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę programu lojalnościowego B2B dla detalicznych punktów sprzedaży produktów „Plus na kartę” – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE.
Dotychczasowa współpraca obejmowała przede wszystkim przygotowanie i obsługę serwisu. Portal ten połączony jest w czasie rzeczywistym z platformą handlową jednego z największych dystrybutorów sprzętu elektronicznego w Polsce. Zalety takiego rozwiązania to: automatyczna aktualizacja stanów magazynowych, brak kosztów magazynowania oraz ogromna oferta – około 10 000 produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Znaczącym elementem programu jest Akademia Zyskuj z Plusem. Jest to platforma e-learning’owa, w której uczestnicy akcji mogą znaleźć potrzebną wiedzę dotyczącą produktów lidera technologii LTE jak również biznesową wiedzę potrzebną do codziennego zarządzania swoimi firmami.
Agencja UNIQUE ONE nadal będzie się zajmowała obsługą tego serwisu, w tym również realizacją zamówień dokonywanych przez uczestników programu, zakupem i wysyłkę nagród, obsługą infolinii programu oraz przygotowaniem i obsługą Akademii Zyskuj z Plusem (e-learning w programie).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024