Byss przygotowała na zlecenie Kross akcję specjalną Kross Spring Challenge

Agencja Byss przygotowała i poprowadzi dla marki Kross specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie jak i w aplikacji Endomondo. Akcja pod hasłem Kross Spring Challenge skierowana jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.
O autorze
2 min czytania 2015-05-20

Agencja Byss opracowała koncepcję, zajęła się wdrożeniem i realizacją akcji na zlecenie firmy Kross, będącej największym polskim producentem rowerów.

Przygotowany przez agencję Byss konkurs Kross Spring Challenge właśnie startuje i będzie się toczył do połowy czerwca zarówno w sieci jak i, zgodnie ze sportowym charakterem marki, bezpośrednio w aplikacji Endomondo, służącej do monitorowania i śledzenia aktywności uprawianych sportów przy użyciu GPS.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu.

Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ci, którzy zmierzą się ze wszystkimi czterema wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru, zawalczą o nagrodę główną, którą będzie zaproszenie do udziału w dwudniowych weekendowych testach modeli z najnowszej kolekcji Kross 2016, w malowniczych okolicach Świeradowa Zdroju wraz pobytem w ekskluzywnym SPA Malinowy Dwór w tym mieście.

Poza stworzeniem koncepcji konkursu i jego mechaniki, Byss odpowiada także za stworzenie dedykowanej konkursowi podstrony, oraz przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii Kross Spring Challenge w internecie i w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kross Spring Challenge to kolejna akcja przygotowana przez agencję Byss dla marki Kross w tym roku – kilka tygodni temu miał miejsce konkurs „Dołącz do najlepszych”, Obydwie te akcje wpisują się w główne hasło marki Kross – „Dwa koła, jedna pasja”, obydwie spełniają też strategiczny cel, którym jest wspomaganie budowania wizerunku Kross, jako marki związanej ze sportem i zdrowym trybem życia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o konkursie na stronie.

Twarzą zarówno obecnej jak i poprzedniej akcji jest Maja Włoszczowska polska kolarka górska, wicemistrzynia olimpijska z Pekinu, złota medalistka Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy oraz wielokrotna mistrzyni Polski w cross-country.

Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia Kross Racing Team. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony Kross Racing Team, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.

Na potrzeby budowania wizerunku marki Kross jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona Kross Racing Team działająca wcześniej w ramach www.kross.pl została przez Byss rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która działa pod adresem.

Kross Racing Team to polska zawodowa grupa kolarska, która na trasach rowerowych obecna jest już od 10 lat. W sezonie 2015 do grupy dołączyła srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie – Maja Włoszczowska oraz szósty kolarz mistrzostw świata w maratonie – Bartłomiej Wawak. Po sezonie pełnym sukcesów kontrakt przedłużyła Anna Szafraniec-Rutkiewicz oraz piąty kolarz mistrzostw Polski Kornel Osicki,. Wspólnym celem wszystkich zawodników jest osiągnięcie jak najlepszych wyników w nowym sezonie, a w perspektywie letnich Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – zakwalifikowanie się do kadry narodowej i start w Brazylii.

Działająca na rynku od 16 lat agencja Byss przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.

Byss jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum).