Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?

Już 23 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja „Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?”. To pierwsze wydarzenie z cyklu #eventcepcja, czyli eventów o eventach, organizowanych przez Evenea.pl.
O autorze
2 min czytania 2015-05-25

Jest to również platforma wymiany wiedzy i inspiracji dla Klientów oraz Partnerów serwisu oraz wszystkich tych, którzy na co dzień chętnie sięgają po event marketing, by poprawić swoje wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.

Z zazdrością obserwujesz działania konkurencji? Potrzebujesz wskazówek i chciałbyś skorzystać z rad prawdziwych ekspertów świata biznesu? A może jesteś w trakcie budowania sieci kontaktów? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, odwiedź nas 23 czerwca w Warszawie (Zebra Tower, ul. Mokotowska 1, p.12). Zdradzimy ci, jak sprawnie przeprowadzić zapisy na event (Piotr Kocjan, Evenea). Poznasz też tajniki promocji wydarzenia w social mediach (Bartłomiej Rak, Socjomania), odkryjesz siłę monitoringu przed, w trakcie i po evencie (Anna Miotk), dowiesz się, jak przygotować skuteczną kampanię e-mail marketingową (Ireneusz Klimczak, GetResponse) oraz jak zorganizować networking, który na długo zapadnie w pamięć Twoich odbiorców (Izabela Górska, Business Link Warszawa). Co ważne, sam weźmiesz w takim networkingu udział pod koniec konferencji. Poprowadzi je Grzegorz Turniak, niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą.

„Eventy dziś to nie tylko imprezy organizowane przez agencje eventowe, ale także ważny element strategii wizerunkowych wielu firm, które realizują je samodzielnie. Niezależnie jednak od celu, dla którego organizują wydarzenie – czy jest to budowa wizerunku eksperckiego, rozpowszechnienie jakiejś idei lub podejścia do biznesu, pokazanie klientom „ludzkiej twarzy”, edukacja rynku, prezentacja nowego produktu, promocja marki czy bezpośredni zysk – muszą zadbać o jego rzeczową, interesującą i przede wszystkim skuteczną promocję. Po jakie narzędzia powinny sięgnąć? O tym m.in. będziemy rozmawiać podczas spotkań z cyklu #eventcepcja”- komentuje Edyta Kowal, PR Manager Evenea.pl.

„Przy promocji naszego wydarzenia w mediach tradycyjnych czy społecznościowych istotny jest też monitoring tychże mediów. Pozwala on na zorientowanie się, czy dystrubucją materiałów prasowych o wydarzeniu była skuteczna, jest też podstawą do rozliczenia efektów ze sponsorami. W przypadku mediów społecznościowych pozwala oszacować zainteresowanie potencjalnych uczestników, określić ich potrzeby związane z danym wydarzeniem czy zgromadzić informacje zwrotne związane z organizacją wydarzenia.” – zauważa Anna Miotk, jedna z prelegentów wydarzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotkanie rozpocznie się i zakończy sesją networkingową. Jak podkreśla Grzegorz Turniak, moderujący tę cześć eventu, „konferencje i seminaria są nie tylko źródłem wiedzy jawnej prezentowanej przez prelegentów. Są również okazją do wymiany wiedzy ukrytej i doświadczeń uczestników. Nawiązywanie  i umacnianie relacji czyli networking pomaga minimalizować deficyt wiedzy, ułatwia prowadzenie projektów, pozwala rekrutować właściwych, utalentowanych pracowników i zbierać z rynku informacje niezbędne do modyfikacji strategi biznesu”. „Statystyki pokazują, że ponad 70% ich uczestników nie czuje się komfortowo podczas networkingu konferencji, nie mają śmiałości w »przełamywaniu lodów« podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji, tracąc unikalną okazję poznania ludzi w branży stworzoną przez organizatorów eventu. Bez wspomagania (icebreaker ) organizatorów mingling ułatwiający wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielki” – twierdzi Turniak. Uczestnicy konferencji będą mieli oakzję przekonać się o tym na własnej skórze. 

Pierwsze bezpłatne spotkanie w ramach akcji #eventcepcja odbędzie się 23 czerwca w Zebra Tower, siedzibie Business Link Warszawa, przy ulicy Mokotowskiej 1 w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji można znaleźć na stronie. Bilety w Evenea już od poniedziałku. Zgłoszenia na konferencję będą selekcjonowane – pierwszeństwo mają dyrektorzy, managerowie i specjaliści. Liczba miejsc ograniczona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator: Evenea.pl
Współorganizator: Business Link Warszawa 
Partnerzy: Warsaw Innovation Day, GoodieFoodie, Aphotic Red, Rent Design, SBE
Foto/wideo: Adam Pływaczewski
Patroni medialni: ZFPR, Meeting Planner, Nowy Marketing, Mam Startup, eventmapa.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się