Agencja Migomedia wdrożyła nową stronę www dla Grupy PWN

Po odwiedzeniu nowej strony, na pierwszy rzut oka widać, że nowopowstały serwis internetowy Grupy PWN jest przejrzysty, intuicyjny, zgodny z najnowszymi standardami i kreuje nowoczesny wizerunek marki w Internecie. Witryna wyróżnia się w branży, a dodatkowo posiada wersję na urządzenia mobilne.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

Za wdrożenie strony odpowiedzialna była agencja Migomedia.

„Wielu z nas pamięta kultowe tomy encyklopedii PWN, z których czerpało się wiedzę. Jednak Grupa PWN to znacznie więcej niż tylko encyklopedie. Nie każdy wie, że Grupa oprócz tego, że działa w obszarze wydawniczym, oferuje również usługi drukarskie, logistyczne, tłumaczeniowe. PWN wysyła aż 71 tys. książek dziennie i jest drugą firmą w Polsce pod względem hurtowej sprzedaży książek. Rocznie, nakładem wydawnictw Grupy ukazuje się ponad 500 tytułów. PWN prowadzi również szkolenia i konferencje skierowane do różnych grup swoich klientów. Serwis internetowy w jednym miejscu w sposób przejrzysty prezentuje informacje na temat działalności Grupy PWN jak również wszystkich spółek wchodzących w jej skład. Warto odwiedzić stronę, by zobaczyć jak zmieniło się PWN.” – mówi Michał Hryniszyn prezes agencji Migomedia.pl

Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj