Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy szef oraz Dział Marketingu i PR wzmacnia struktury polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija swoje struktury, tworząc nowy dział marketingu i Public Relations. Szefem nowego działu został Łukasz Wójcik – wysokiej klasy menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej.
O autorze
2 min czytania 2015-06-01

Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.

5. miejsce w Europie, 8% wzrost do kwietnia i ambitne cele

Polska filia Mitsubishi Motors od niemal 2 lat notuje stały wzrost sprzedaży. W ubiegłym roku firma sprzedała aż o 77% więcej samochodów, co uplasowało Polskę na 5. miejscu w Europie, przed tak dużymi rynkami, jak Hiszpania czy Francja. Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku z salonów marki spod znaku Trzech Diamentów wyjechało niemal 8% więcej nowych pojazdów. Ulubionym modelem Polaków pozostaje Mitsubishi ASX, dostępny w odświeżonej wersji 2015. Tuż za nim w rankingu plasuje się znany SUV Mitsubishi Outlander, który oferuje w swojej gamie także innowacyjny model Outlander PHEV – pierwszy na świecie hybrydowy SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła. Rośnie sprzedaż modelu Lancer, zarówno w wersji Sedan, jak i Sportback, coraz większą popularność zdobywa również miejskie Mitsubishi Space Star, które zadebiutowało ubiegłej jesieni. W tym roku wzrosła również sprzedaż flagowego modelu Mitsubishi, jakim jest terenowe Pajero, debiutujące w zmodernizowanej wersji 2015. „To dobry start, ale dalsza część roku będzie jeszcze bardziej intensywna.” – podkreśla prezes polskiej filii korporacji spod znaku Trzech Diamentów Yasuyuki Oyama. „Jesienią zaprezentujemy nowe Mitsubishi Outlander i L200 oraz odświeżone i specjalne wersje naszych modeli. W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne, czemu posłuży między innymi wyodrębnienie z działu sprzedaży nowego, liczniejszego działu marketingu i PR, prowadzonego przez kreatywnego i doświadczonego menadżera Łukasza Wójcika.” – dodaje Yasuyuki Oyama.

Nowy ekspert w zespole

Łukasz Wójcik, zatrudniony na stanowisku dyrektora działu marketingu i PR, dołączył do grona pracowników polskiego oddziału MMC w maju bieżącego roku. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska. Jego konikiem są nowe technologie, marketing zorientowany na klienta i media społecznościowe. Wolny czas poświęca na grę w piłkę nożną i tenis a także żeglarstwo i jazdę na nartach. „Jestem dumny z możliwości pracy dla tak znakomitej marki, jaką jest Mitsubishi Motors i oraz możliwości uczestniczenia w procesie wzmacniania jej wizerunku w Polsce. Cieszę się, że dołączam do tak zgranego i doświadczonego zespołu, mogąc tworzyć i rozwijać zupełnie nowy dział. Moim celem jest wzmocnienie świadomości i siły marki Mitsubishi oraz wsparcie sprzedaży poprzez wykorzystanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technologii.” – powiedział Łukasz Wójcik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj