Kampania przebiega pod hasłem „Upust czy wyposażenie”, a w jej ramach kupujący model Rapid będzie mógł zdecydować, czy woli otrzymać rabat 3000 zł, czy wyposażenie dodatkowe o wartości do 6000 zł w cenie auta (dodatki będzie wybierał sam z dostępnych dla modelu opcji).
Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kampanię digital i radiową, a także landing page kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii
Kampania potrwa do końca czerwca.
Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com. #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing