Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum Polska wspiera w zakresie strategii i planowania mediów pojawienie się w sklepach limitowanej wersji Tic Tac nawiązującej do zbliżającej się premiery kinowej „The Minions”.
O autorze
0 min czytania 2015-06-03

Specjalna wersja Tic Tac pojawiła się już na sklepowych półkach. Nowe drażetki Tic Tac, nawiązujące do postaci z kultowej kreskówki Universal mają smak bananowy.

Kampania wspierająca minionkową serię Tic Tac obejmuje działania w TV, VOD, kampanię display, kampanię mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz spoty kinowe.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotował VML. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj