Deutsche Bank z hyperCREW zachęca do inwestowania w internetowej kampanii „Wyślij swoje pieniądze do pracy”

Agencja hyperCREW przygotowała dla Deutsche Bank kampanię internetową wspierającą produkty inwestycyjne tego banku.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Kampania digital jest częścią szerzej zakrojonych działań wspierających ofertę inwestycyjną banku, prowadzonych obecnie w wielokanałowej kampanii z hasłem przewodnim „Wyślij swoje pieniądze do pracy”. Jest to jedna z kluczowych akcji marketingowych Deutsche Bank w tym roku.

Kampania digital, przygotowana przez hyperCREW, potrwa do końca lipca. Agencja odpowiadała m.in. za adaptację pomysłu i kreacji kampanii głównej na potrzeby Internetu, przygotowała kreacje displayowe oraz szereg landing pages o charakterze sprzedażowym (np. strona), a także film edukacyjny.

Poza internetem kampania obejmuje także outdoor, radio, prasę i działania w oddziałach bankowych (wyklejki, ulotki etc.).

Deutsche Bank współpracuje z hyperCREW od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku). 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się