Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojciech Pronobis dyrektorem marketingu Prudential

Za działania reklamowe towarzystwa ubezpieczeniowego odpowiadać będzie BRAIN Advertising Agency, zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starcom, w zakresie działań PR firmie doradzać będzie Havas PR Warsaw, a obszarem digital zajmie się agencja Next.
O autorze
1 min czytania 2012-10-25

W ostatnich dniach towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential potwierdziło plany powrotu na polski rynek po 70 latach nieobecności. Oferta polis na życie ma być dostępna w ciągu kilku miesięcy. Firma rozstrzygnęła już przetargi i tym samym wyłoniła agencje, które będą pracować nad ponownym wprowadzeniem marki Prudential do Polski. Za opracowanie pozycjonowania firmy i przygotowanie kampanii reklamowych odpowiada BRAIN Advertising Agency. Budżetem Prudentialu na zakup mediów zarządza dom mediowy Starcom. Konsultanci agencji Havas PR Warsaw wspierają klienta w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego i relacji z mediami. Planowaniem obecności marki w kanale digital zajmuje się agencja Next.

– Jestem przekonany, że udało nam się wybrać do współpracy partnerów, oferujących kompetencje i doświadczenie niezbędne do wprowadzenia nowej marki na bardzo konkurencyjny rynek ubezpieczeń na życie. Wierzę, że koncepcje kreatywne i rozwiązania komunikacyjne, nad którymi obecnie pracujemy wspólnie z agencjami Brain, Starcom, Next i Havas PR Warsaw, spotkają się z entuzjastycznym odbiorem Polaków. Jednym z naszych długofalowych celów, obok budowania zaufania do marki Prudential, jest tworzenie kultury oszczędzania w Polsce. Z radością podejmiemy to wyzwanie – zapowiada Wojciech Pronobis, który objął funkcję Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential Polska.

Wojciech Pronobis ma bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych. W latach 2008 – 2011 był Dyrektorem Zarządzającym ds. Marketingu oraz Dyrektorem Pionu i Biura Marketingu w Grupie PZU. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w departamentach marketingu Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel (Orange). Jest prezesem zarządu stowarzyszenia Marketing 4Business. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj