Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Partnerstwo Advanced PR i Publicis Poland

1 czerwca 2015 roku agencje Advanced PR i Publicis Poland podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Na mocy umowy będą korzystały z oferowanych przez siebie usług oraz rekomendowały je obecnym i przyszłym klientom.
O autorze
0 min czytania 2015-06-17

Maciej Lissowski – COO Publicis Poland: Od pewnego czasu zaczęliśmy zapraszać do współpracy przy projektach realizowanych dla naszych kluczowych klientów agencję Advanced PR. Z tej współpracy byliśmy niezwykle zadowoleni. Z uwagi na doświadczenie Advanced PR, jak również jej kompetencje, wychodzące poza klasyczne usługi PR, zdecydowaliśmy o stałym partnerstwie, które na pewno korzystnie wpłynie na rozwój biznesu obydwu stron.

Anna Rudnicka-Sipayłło – prezes agencji Avdanced PR – dodaje: Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z Publicis Polska. W partnerstwie widzimy ogromne możliwości biznesowe: zarówno w zwiększeniu portfolio obsługiwanych klientów, jak i potencjału oferowanych usług.

Za wzajemne kontakty odpowiedzialni będą:
Publicis Poland: Maciej Lissowski, COO Publicis Poland,
Advanced PR: Milena Niedziela, wiceprezes zarządu Advanced PR.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj