Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Już jest! XII edycja Badania wykorzystania poczty elektronicznej ruszyła!

Pomóż ocenić, jakie znaczenie ma e-mail w Twoim życiu. WYPEŁNIJ ANKIETĘ, POBIERZ RAPORT I ZGARNIJ NAGRODY!
O autorze
1 min czytania 2015-06-23

XII Badanie poczty ma charakter szczególny. Dzięki wskazówkom uczestników poprzednich edycji, zoptymalizowano budowę i zwiększono wartość merytoryczną pytań. Ankieta została podzielona na dwie części – dla osób zajmujących się e-mail marketingiem w firmach i dla (nie)zwykłych użytkowników poczty. Zmianie uległy również niektóre zagadnienia – zostały dopasowane do aktualnie panujących trendów w marketingu internetowym.

Badanie potrwa do końca września 2015. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

To badanie to już tradycja na polskim rynku e-mail marketingu. Podobnie, jak w zeszłorocznej edycji, organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszy pomysł na optymalizację projektu. Czy pytania są kompletne? Czy są elementy, które można jeszcze dopracować? Wyraź swoją opinię a najciekawsze wypowiedzi zostaną nagrodzone szkoleniami, organizowanymi przez profesjonalne i szanowane na rynku firmy Langas oraz Nova Skills.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który pojawi się z końcem października.

Krótko o Badaniu:
Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. W ramach pytań, sprawdzone zostanie znaczenie e-maila w świetle najnowszych trendów rynku digital, oraz czy automatyzacja marketingu staje się powszechna, czy wciąż jest to tendencja, do której marketerzy podchodzą z dystansem. Uzyskane odpowiedzi pozwolą firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pytania są skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Nowoczesnej Firmy, Mam Startup oraz Nowy Marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się