Tic Tac, Minionki i VML Poland spotkali się na festiwalu Cannes Lions

Tic Tac i VML Poland dołączyli do 12 tys. uczestników festiwalu kreatywności Cannes Lions 2015, by zainspirować ich kampanią "Making mountains out of Minions". Specjalnie dla uczestników prelekcji przygotowano limitowaną edycję Tic Tac z nadrukowanym logo festiwalu.
O autorze
1 min czytania 2015-06-24

Podczas największego międzynarodowego festiwalu dla branży reklamy przedstawiciele Tic Tac i VML Poland zaprezentowali szczegóły najnowszej kampanii Tic Tac Minionki, pokazując mechanizmy, dzięki którym w oryginalny sposób połączono odświeżające drażetki Tic Tac z animowanymi postaciami Minionków: Kevina, Boba i Stuarta.

Kampania „Making mountains out of Minions” powstała, by spełnić życzenia najważniejszych dla marki konsumentów, którzy jako pierwsi skojarzyli zabawnych bohaterów filmu „Despicable Me” („Jak ukraść Księżyc”) z kształtem drażetek Tic Tac i zaczęli ręcznie tworzyć własne Tic Tac Minionki, zasiewając ziarno, z którego wkrótce wykiełkowała najnowsza kampania Tic Tac. 

Kampania Tic Tac Minionki powstała we współpracy z agencją VML Poland, która przygotowała kreację i jej późniejsze lokalne wersje. Działania obejmują już 21 krajów na całym świecie i w każdym z nich ruszają z chwilą wejścia na ekrany kin najnowszego filmu „The Minions” („Minionki”). Premiera w Polsce już 26 czerwca.

Działania w ramach kampanii B2C obejmują kreatywne materiały wizualne Tic Tac Minionki w mediach społecznościowych, reklamę display oraz promocję w wyszukiwarkach internetowych prowadzącą do strony internetowej marki z aplikacją i grami nawiązującymi do Minionków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reakcja konsumentów na nowy produkt była niezwykle pozytywna, a minionkowe drażetki Tic Tac zostały w niektórych krajach całkowicie wyprzedane. Było tak choćby w Australii, gdzie sklepowe półki opustoszały w zaledwie trzy tygodnie od momentu wprowadzenia produktu na rynek. 

Odwiedź polską stronę Tic Tac. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa, limitowana edycja Tic Tac Minionki o bananowy smaku dostępna jest już w polskich sklepach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się