Celem projektu było dostarczenie klientom Agory wygodnego narzędzia pozwalającego na szybkie dotarcie do najczęściej poszukiwanych informacji. Dzięki zastosowaniu czytelnego projektu graficznego, stworzonego w oparciu o Responsive Web Design i całkowicie przeprojektowanej nawigacji, serwis pozwala na wygodne sprawdzenie dostępności każdego ze 117 najemców. Zlokalizowanie sklepu ułatwia wyszukiwarka oraz duża interaktywna mapa obiektu. Równie szybko użytkownik odnajdzie obowiązkowe w każdej Galerii informacje, m.in.: godziny otwarcia oraz aktualne promocje i nowości.
„Postawiliśmy przed Plej dość wymagające zadanie. Goście naszej Galerii oczekują czytelnego, atrakcyjnego wizualnie i prostego w obsłudze serwisu internetowego, z którego mogą skorzystać również przez tablet czy komórkę. Z drugiej strony nasi najemcy wymagają on nas jako zarządcy wysokiej dbałości o jakość komunikacji akcji przygotowywanych dla swoich klientów. Agencja stanęła przed zadaniem pogodzenia tych interesów” – mówi Hanna Petters, Kierownik Działu Marketingu Agora Bytom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do zadań zespołu należało opracowanie architektury informacji, koncepcji kreatywnej serwisu wspierającej aktualną komunikację Agory Bytom oraz wdrożenie serwisu.
Agora Bytom to kompleksowa, wielofunkcyjna inwestycja, składająca się z nowoczesnej przestrzeni handlowo-rozrywkowej oraz sąsiadującego z nią parkingu na ponad 800 miejsc. W Galerii znajdują się m.in.: sklepy najpopularniejszych marek, wieloekranowe kino, kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, a także kameralna sala widowiskowa oraz galeria sztuki.
Agencja marketingu zintegrowanego Plej działa na rynku od 2002 roku, aktualnie zatrudnia 59 pracowników. Są to specjaliści realizujący projekty w zakresie digital marketingu, kreacji, działań BTL i organizacji eventów. Dział digital Plej, poza Agorą Bytom, współpracuje między innymi z Galerią Kazimierz, Silesia City Center, Tarasami Zamkowymi w Lublinie i Galerią Tarnovia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing