Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mobilna odsłona „Muzycznej loterii Heinekena”

K2 prowadzi dla marki Heineken działania promujące „Muzyczną loterię Heinekena“. Przygotowano dedykowany serwis www oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android.
O autorze
1 min czytania 2012-06-01

Zarówno poprzez www, jak i poprzez aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli i zawleczek. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu biletów na Open’era, którego przebieg i wyniki można śledzić na żywo. Dodatkowo zebranie 50 kodów pozwala wymienić je na Ekartę Prezentową do empik.com o wartości 50 zł.

Strona www i aplikacja mobilna mają tą samą funkcjonalność – pozwalają zbierać kody, brać udział w losowaniu, sprawdzać na żywo status losowania i odbierać Ekarty Prezentowe, także można zamiennie używać www i aplikacji mobilnej w zależności od preferencji użytkownika.

Aplikacja mobilna umożliwia natychmiastowe rejestrowanie kodów tam, gdzie użytkownicy otwierają Heinekena, bez konieczności czekania na powrót do domu i dostęp do komputera lub pamiętania skomplikowanych kodów do wysyłki SMS. Jest w pełni zintegrowana z www – użytkownik rejestruje się tylko raz i używa tego samego konta, zarówno na stronie www, jak i w aplikacji mobilnej.

Aplikacja na iOS-a dostępna jest pod linkiem: http://itunes.apple.com/pl/app/muzyczna-loteria-heinekena/id512233967?l=pl&ls=1&mt=8. Natomiast aplikacja na Androida – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.heineken.promocja

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Heineken, jako jedna z najbardziej innowacyjnych marek w branży piwnej na świecie, intensywnie wykorzystuje nowoczesne kanały komunikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodej, wielkomiejskiej grupy docelowej postanowiśmy ułatwilć udział w naszej promocji poprzez umożliwienie zbierania punktów w loterii za pomocą aplikacji mobilnej. Jest to, bodajże pierwszy przypadek w Polsce, w którym technologia mobilna została użyta na tak szeroką skalę w promocji konsumenckiej. – komentuje Szymon Michalik, Senior Brand Manager, Heineken.

Prowadzone działania potrwają do 23.06.2012 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca K2 i Heineken trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się