Utrzymana w miejskim stylu sceneria sesji nawiązuje do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy.
W ramach współpracy z UPC, twórczyni portalu ‘What Anna Wears’ Anna Skura – blogerka modowa, biegaczka i podróżniczka oraz znana jako Wildfox7 autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują bogactwo treści biblioteki My Prime Filmy i Seriale i podstawowe funkcje aplikacji Horizon GO, umożliwiającej dostęp do telewizyjnej rozrywki online, na urządzeniach mobilnych, dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zdjęcia z sesji będzie można oglądać na kanałach social media operatora tj. na Facebooku UPC Polska i na blogu korporacyjnym. Równolegle firma rozpoczyna komunikację z internautami na Instagramie.
MyPrime proponuje klientom UPC już ponad 2000 filmów i seriali dostępnych na żądanie, bez limitów i reklam, które można oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu, także tabletach i smartfonach. Oferta MyPrime jest sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W lipcu została wzbogacona m.in. o „Kim jest Samantha”, „On, ona i dzieciaki”, „Jim wie lepiej” czy „Hoży Doktorzy”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing